
Regulamin
Hotel & Restauracja Ossowski
Regulamin służy zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu wszystkich naszych Gości, dlatego będziemy wdzięczni za przestrzeganie jego zasad.
- Rozpoczęcie pobytu w hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów tego regulaminu przez Gościa.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 do godz. 12:00.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Gość hotelowy nie może przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości obsługi, Gość proszony jest o zgłoszenie swoich uwag w Recepcji Hotelu
- Osoby niezameldowane w hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach 22.00 do 7.00.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.
- We wszystkich pokojach hotelowych oraz wszystkich obszarach ogólnodostępnych wewnątrz hotelu, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) – obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych.
- Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym oraz obszarach ogólnodostępnych jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji w wysokości 500 złotych, kwota ta zostanie doliczona do rachunku Gościa. Wzbudzenie fałszywego alarmu pożarowego powoduje płatny przyjazd Straży Pożarnej. W takiej sytuacji całkowitymi kosztami obciążony zostaje Gość.
- Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług hotelu regulują przepisy art. 846 – 849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest istotnie ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.
- Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 6.00 dnia następnego.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Każdorazowo opuszczając pokój/hotel gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien. W dniu wyjazdu zwrócić kartę od pokoju do recepcji.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia (w tym za zgubienie karty od pokoju) i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających. Opłata za zgubienie karty wynosi 50 zł.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do zniszczenia.
- Każdy Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenie danych w bazie danych hotelu zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. Nr 133 z 1997r., poz.883 z późn. zm.). Każdy Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenie danych w bazie danych hotelu zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. Nr 133 z 1997r., poz.883 z późn. zm.). Gość ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich poprawiania i po wprowadzeniu Rozporządzenia o ochronie danych osobowych do ich usuwania.
Dyrekcja Hotelu Ossowski