rel="stylesheet">
Bezpieczny hotel
JAK DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI I JAK DZIAŁAMY W TRAKCIE PANDEMII
BEZPIECZNY HOTEL
Szanowni Państwo, Drodzy Goście,
Bezpieczeństwo i zdrowie to nasz priorytet. W trosce o bezpieczeństwo Gości i naszych pracowników pracujemy zgodnie z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli i restauracji w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce wydanymi przez stosowne instytucje /Główny Inspektorat Sanitarny, Ministerstwo Zdrowia/
https://www.gov.pl/web/rozwoj/wytyczne-dla-branz?page=3&size=10
Wprowadzone zasady obowiązują na dzień dzisiejszy, więc na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy aktualizować nasze procedury. Prosimy zatem mieć na uwadze, że w związku z dynamicznie zmieniającą się sytuacją procedury, mogą ulec zmianie.
Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami dla branży hotelarskiej).
Prosimy, aby na terenie Hotelu poruszali się Państwo w maseczce przy równoczesnym zachowaniu 2 m odległości od innych Gości. Jeśli nie posiadają Państwo swojej maseczki, można ją zakupić w recepcji hotelowej.
Dla naszych Gości dostępne są dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk które zostały umieszczone w strefach ogólnodostępnych, a w szczególności przy wejściu do Hotelu w obszarze recepcji, przy wejściu do wind, punktów gastronomicznych oraz przy wyjściu z toalet.
Ze zwiększoną starannością odbywa się sprzątanie pokoju i dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty, sterownik do klimatyzacji, włączniki) a dodatkowo po każdorazowym pobycie Gości dokonywane jest ozonowanie pokoju przed jego kolejnym udostępnieniem.
W trakcie pobytu sprzątanie pokoi jest ograniczone do minimum – wyłącznie na życzenie Gościa, pod jego nieobecność w pokoju, z zachowaniem wszelkich procedur bezpieczeństwa.
Zachęcamy do skorzystania z oferty restauracji hotelowej, w której zgodnie z wytycznymi zostały zaostrzone wszelkie procedury bezpieczeństwa.
Posiłki serwowane są również w ramach bezpłatnej usługi room
service z zachowaniem najwyższego reżimu sanitarnego.
Systematycznie sprzątamy i dezynfekujemy wszystkie
pomieszczenia w Hotelu za pomocą ozonowania oraz zamgławiania. Regularnie, ze
wzmożoną częstotliwością, dezynfekowane są powierzchnie dotykowe (klamki,
włączniki światła, blaty barowe i recepcyjne, poręcze, uchwyty) oraz części
wspólne Hotelu (toalety, windy).
W pomieszczeniach sanitarno – higienicznych umieszczone zostały instrukcje dot.
mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania
maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcje prawidłowej
dezynfekcji rąk.
W Hotelu znajduje się wyznaczone i przygotowane (m.in. wyposażone w środki
ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący) izolatorium, w którym będzie można
czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
Osoby, które podejrzewają u siebie zarażenie wirusem SARS –
COVID – 19 prosimy o rezygnację z
wyjazdu i anulowanie pobytu w naszym hotelu.
Kontakt
bezpośredni
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie procedur bezpieczeństwa zachęcamy do kontaktu z nami pod numerem telefonu: 61 815 81 00 lub mailowo pod adresem: recepcja@hotel-ossowski.com.pl
Przydatne informacje:
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji. Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590.
Z góry dziękujemy za przestrzeganie ustalonych procedur.
Dyrektor oraz pracownicy Hotelu Ossowski***